مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

مجری خط ۶ مترو تهران گفت : ۳ ایستگاه مترو نجات اللهی، سرباز و میدان خراسان در حال پیشرفت عملیاتی است.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، عباس فتحعلی پور مجری خط ۶ مترو تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی – تجهیزاتی این خط گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل ۳ ایستگاه میدان خراسان، سرباز و استاد نجات اللهی بوده و عملیات اجرایی مربوط به این ایستگاه‌ها به طور همزمان دنبال می‌شود. عملیات عمرانی ایستگاههای مورد اشاره از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و میانگین پیشرفت اقدامات ساختمانی- تجهیزاتی آنها به حدود ۶۱ درصد می‌رسد. پیش بینی می‌شود با تأمین به موقع منابع مالی مورد نیاز در یکی دو ماه آینده، بتوانیم این ۳ ایستگاه را طی نیمه دوم سال جاری تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط ۶ در ادامه به موضوع تلاش برای اتمام پروژه ساخت، تجهیز و راه اندازی پست برق شمالی این خط اشاره کرد و افزود: یکی از الزامات بهره برداری ایمن و مطمئن از ایستگاههای باقی مانده خط ۶ و همچنین ۵ ایستگاه بخش توسعه جنوبی آن، افزایش پست‌های برق مستقل این خط است و در همین راستا پیگیری‌های لازم به منظور تأمین منابع مالی برای تکمیل پست برق شمالی خط ۶ به طور جدی ادامه دارد.

فتحعلی پور در پایان صحبت‌های خود، اولویت‌های خط ۶ در ماه‌های پیش رو و همچنین نیمه نخست سال ۱۴۰۴ را، ادامه عملیات عمرانی پایانه دولت آباد و نیز راه اندازی برخی ایستگاههای بخش توسعه جنوبی خط ۶ عنوان کرد.

گفتنی است؛ خط ۶ مترو تهران در حال حاضر با ۲۳ ایستگاه در حال خدمت رسانی به شهروندان است. در مورد ۳ ایستگاه استاد نجات اللهی، سرباز و میدان خراسان نیز شایان ذکر است سکوی پیاده و سوار شدن مسافر در تمام این ایستگاه‌ها کامل شده و عمدتاً احداث سالن بلیت فروشی، پله‌های تقسیم مسافر، ورودی ایستگاه از سطح خیابان (کیوسک) و تجهیز ایستگاه‌ها باقی مانده است.

کد خبر 871987
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha